17 February 2016, 11:31
Volgens mij zijn de stan daard B en D assen naast genoemde A en V prima alternatieven voor een breed koppelbereik.
Maar je moet het wel doen in combinatie met een paar aanpassingen aan de LH in de vorm van chips.
Genoeg op het web over te vinden en hier in nederland zijn de gebroeders Bijlsma in Wessem een redelijke reputatie aan het opbouwen.
zie https://www.facebook.com/bijlsmatechnica...e_internal
Maar je moet het wel doen in combinatie met een paar aanpassingen aan de LH in de vorm van chips.
Genoeg op het web over te vinden en hier in nederland zijn de gebroeders Bijlsma in Wessem een redelijke reputatie aan het opbouwen.
zie https://www.facebook.com/bijlsmatechnica...e_internal
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..