16 February 2016, 23:19
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17 February 2016, 09:35 door Marc1970.)
Een vergelijking van de IPD Turbo en de VX3: http://people.physics.anu.edu.au/~amh110...shafts.htm
Volgens mij is de V nok van de VX3 wel interference met 11,37 mm lift. IPD Tirbo is 11,95 mm: http://www.turbobricks.com/resources.php...nt=camspec
Hier iemand die de A as uitprobeert, die is met 10,5 mm lift geen interference: http://www.pbase.com/stealthfti/image/25646324
'Interference' is natuurlijk helemaal geen probleem, zolang de distributieriem niet breekt, komen kleppen en zuigers elkaar nevernooit tegen. Die ronde FT riemen schijnen nog duurzamer te zijn dan de oude vierkante.
Volgens mij is de V nok van de VX3 wel interference met 11,37 mm lift. IPD Tirbo is 11,95 mm: http://www.turbobricks.com/resources.php...nt=camspec
Hier iemand die de A as uitprobeert, die is met 10,5 mm lift geen interference: http://www.pbase.com/stealthfti/image/25646324
'Interference' is natuurlijk helemaal geen probleem, zolang de distributieriem niet breekt, komen kleppen en zuigers elkaar nevernooit tegen. Die ronde FT riemen schijnen nog duurzamer te zijn dan de oude vierkante.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

