29 January 2016, 16:05
8valve schreef:Beste Rutger,
Je houd je vast aan de €1100 die in de advertentie staat, terwijl ik er de helft voor vraag.. dat snap ik niet helemaal.
Wat ik ook niet helemaal snap is dat je het hebt over een 'afgeknapte' WG flens, terwijl ik een post eerder uitleg dat er dus niet gescheurd of gebroken is.
Ik zal je sterker vertellen dat het spruitstuk nog niet eens gebruikt is (op een testfit na dan).
Om de simpele reden ik toen overgestapt ben op een hele andere motor.
Nu ben ik 'toevallig' KL Racing dealer, en ben bekend met dat spruitstuk en mocht je het besluiten te kopen wens ik je veel meer succes dan 6 van mijn klanten die het ook gekocht hebben.
(ik lever de spruitstukken niet meer, en heb de klanten hun geld terug gegeven).
Mocht je daadwerkelijk serieuze interesse hebben en ook in de markt zijn voor een goed inlaatspruitstuk, heb ik misschien wel een leukie deal voor je.
Er ligt hier namelijk ook nog een zogenaamd 'nathaninwa' inlaatspruitstukje 'stof te verzamelen'.
Mocht je verder nog vragen hebben omtrend je 'build' ben je altijd van harte welkom, ruige volvo (en andere merken) motoren bouwen & tunen is namelijk mijn dagelijks werk.
Volgens mij hebben wij last van een beetje miscommunicatie en begrijp jij mijn vorige post niet helemaal, ik zal even uitleggen.
Ik gaf aan dat ik zelf op zoek ben naar een spruitstuk voor de toekomst, en als ik 1100 euro zou uitgeven, ik voor dat geld een in- en uitlaatspruitstuk verwachtte. Hiermee wou ik aangeven dat ik het dus zeer ondergewaardeerd heb en dus niet wil zeggen dat hij nieuw geen 1100,- waard kan zijn. Als je het mij zou vragen, dan zou 1100,- euro een in- en uitlaatspruitstuk opleveren. (ik bedoel dus mijn prijs/verwachtingspatroon klopt niet)
Afgeknapt is een woord dat ik beter niet had kunnen gebruiken, ik heb het getypt op mijn telefoon en kon niet zo snel even teruglezen, dus daarvoor mijn excuses.
Hopelijk snap je dat ik geen verkeerde bedoeling had met mijn post en je ook niet "uit wilde lokken".
Nu ben ik wel benieuwd naar jou ervaringen met KL-racing. ik kom ze vaker tegen op zowel turbobricks als andere fora en er zijn verschillende mensen die ze waarderen. Jij als hoogwaardig motorbouwer zult ongetwijfeld iets meer informatie hebben over bouw, flow etc.
Laat ik er even bij vertellen, ik ben nog slechts een student met een uit de hand gelopen autohobby en 2 turbo volvo's. De aanschaf van een U-EMS en Coiloverset hebben mij financieel al genoeg geraakt dat ik de komende tijd niet aan custom-spruitstukken en 400+ Pk hoef te denken hoor

De build van Tim Maatman heb ik al eens uitgebreid gelezen, erg leuk! en vooral een erg indrukwekkende bmw..
Heb je een FB-pagina met projecten of een site? ben heel benieuwd!
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo

