9 January 2016, 19:37
Volvo240 schreef:Als je een turbo hangt aan een niet turbo blok vergeet dan nooit dat een wel turbo blok van binnen ook compleet aangepast is in verhouding een std motor.
Bv andere zuigers, dikkere cilinderwanden etc etc...
Als je zo graag een turbo wil zou ik een B230FK, FT nemen uit een 940.
Gewoon een complete auto kopen zodat je de ecu kabelboom intercooler alles erbij hebt.
Zit er nog een mooi interieur in of andere leuke 940 opties hup op marktplaats ermee kun je de hobby beetje mee bekostigen.
Voor bv een dikke turbo oder etwas..
Dit lijkt me een stuk beter handiger en effectiever.
Dat klopt en ben ik helemaal met je eens. Maar wat ik juist zo interessant vind is dat je een turbo bouwt op een non turbo. Mijn vraag was daarom ook hoe die carb turbo werkt. Als je een echte turbo wil bouwen dan kan je idd beter een B230 bouwen. Die ik overigens ook al heb staan. Toch bedankt voor je info
