6 January 2016, 00:53
tijd schakelaar zorgt er voor dat als je het schakelaartje vergeet uit te zetten de banen van het matje niet door branden. als er geen vocjt meer kan verdampen gaat op de lange duur de draaden van het matje stuk. zelfde geld voor de achterruit. is volgens mij ook de rede waarom vaak de achterruit verwarming kapot is bij de 240
Verstuurd vanaf mijn GT-I9506 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn GT-I9506 met Tapatalk
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[/URL]