25 December 2015, 22:53
Lh2.4 kabelboom hangt er grotendeels in.
Veel uitzoeken op turbobricks en denk dat
Ik al een heel eind ben. Nu zeggen ze echter op het forum dat de computers 12volt geschakeld krijgen. Maar als ik de schema's bekijk van een '93er 240
Met injectie, hebben de computers altijd 12
Volt, dus niet geschakeld 12 volt (rode draad)
Iemand die kan bevestigen dat de computers altijd op 12 volt hangen? Dus niet op het contactslot 'aan' gaan?
Daarnaast nog de brandstofpomp/relais. De brandstofpomp krijgt toch stroom VANUIT het relais? Gezekerd uiteraard (rood/gele draad) dit zelfde relais geeft ook stroom aan de lambdasonde als ik het goed begrijp... Iemand die dit kan be-amen?
De Amerikanen zijn hierover nogal onduidelijk....
De schema's die beschikbaar zijn voor
Mijn auto zijn allemaal van een k-jet auto of van een USA auto met vroege jettronic.. Daar wordt het ook niet duidelijker van.
Veel uitzoeken op turbobricks en denk dat
Ik al een heel eind ben. Nu zeggen ze echter op het forum dat de computers 12volt geschakeld krijgen. Maar als ik de schema's bekijk van een '93er 240
Met injectie, hebben de computers altijd 12
Volt, dus niet geschakeld 12 volt (rode draad)
Iemand die kan bevestigen dat de computers altijd op 12 volt hangen? Dus niet op het contactslot 'aan' gaan?
Daarnaast nog de brandstofpomp/relais. De brandstofpomp krijgt toch stroom VANUIT het relais? Gezekerd uiteraard (rood/gele draad) dit zelfde relais geeft ook stroom aan de lambdasonde als ik het goed begrijp... Iemand die dit kan be-amen?
De Amerikanen zijn hierover nogal onduidelijk....
De schema's die beschikbaar zijn voor
Mijn auto zijn allemaal van een k-jet auto of van een USA auto met vroege jettronic.. Daar wordt het ook niet duidelijker van.