18 December 2015, 19:16
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18 December 2015, 19:31 door kees58.)
Dopski schreef:Ja die zinken strip hoort erin. Bij sommige modellen loopt daar een kabelboom doorheen, is ervoor om de ribbel in de vloer op te vullen.
Wat de vloer betreft er is wel een klein gaatje her en der, maar meeste laswerk is toch de binnendorpel en radiateur balk, welke eigenlijk een eitje is voor mij,
roest ziet er soms heel erg eng uit zeker als op de foto,s maar droog blazen werkt goed, toerenteller ging ook weer vanzelf werken, althans wijzertje is weer los.
Hoop niet dat 950 euro te duur was, met al dat werk, uitlaat is trouwens nieuw, maar geheel gelast lpg en apk zal ie wel weer wat meer waard zijn, is rijdende
spaarpot voor me, beter als de rente.
Ik heb aan rechtse kant voor een klauw vast zitten, gezien de blauwe kleur van de schijf is het verbrand, die eigenaar heeft dat ding wel verkracht zeg, daar
moet nieuwe klauw op daar lekt ie ook alle remolie weg, vandaar de dikke steel van de reactiestang bevestiging.
Iemand toevallig die weet waarom ie in koude toestand zo snel loopt? ik heb de warmloop klep doorgelust dan blijft ie niet lopen, maar als ik hem versmall
loopt ie mooi, er is dus geen vaccuum lek elders, de klep werkt ook nog in heet water, ik kan er net beetje doorheen blazen als ik dat heb gedaan.
rubber van dop radiateur scheurtjes lekt wat, en van expansietankje is ie vergaan, ergens te koop, ? ook remklauw revisiesetjes?.
Omdat de wagen niet geheel droog staat heb ik bovenrand raamrubber gekit en de paravaan afgeplakt zodat alles kan drogen, de kachel van de auto werkt
prima, veel beter dan die van mijn rover p6 die waren nogal klein. de geluidsdempngsmatten zijn ware water sponzen en dat houden ze ook vast, beter spul er in
dat bestaat tegenwoordig namelijk.
lopende motor, zit houtje in warmloop inrichting, zo loopt ie wat rustiger door dosering.
https://youtu.be/9NN9M8-NasQ
vrg kees