17 December 2015, 16:31
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17 December 2015, 20:22 door kees58.)
Dopski schreef:Ziet eruit alsof er nog een en ander roestverrassingen te voorschijn kan komen. Hoop dat het laswerk te doen is voor je.Hoy Dopsky
Kan misschien aan mij liggen maar je berichten zijn lastig te volgen. Alsof je in SMS stijl typt; zo veel mogelijk woorden en leestekens achterwege laten. Je mag hier gelukkig meer dan 140 tekens per bericht gebruiken.
Ik ben wel eens te vlug, bezig met iets en dan typen maar, inderdaad kan je dan vastlopen in mijn text.
Oke, laswerk, ja, er is zat te doen, maar prima haalbaar, ik zag al dat onderdelen er genoeg waren, zoals de balk van
de radiateur, en ik heb hem goedkoop, een goeie kost toch wel meer, voordeel hier, leuk om te maken, geeft best
wel een kick. anders een kijken op photobucket, ik geloof dat ik daar een mercedes had staan om te maken, die was een
stuk erger.
De bodem is een en al roest en nat, gelukkig zijn deze wel dik, en dus er niet doorheen, maar dat gebeurd wel in korte tijd.
waar komt dat water vandaan?, ik heb dus eventjes de parafaan bekeken, en de waterkanalen er onder, water loopt in de dorpel
en dan op straat, echter, het komt ook door de kitnaden naar binnen net naast een dopje bij voeteneind. Aan de passagierskant
dus, dat moet worden gedicht met strijkkit zoals het er nu ook op zit, de parafaan heeft roest binnenin, daar kan ik helaas niet
bij dus ik wil dat eens bekijken hoe, misschien met omvormer er in spuiten en dan Rx5 en RX10, ik gebruik ook gekookte lijnolie
maar in dat kanaal waar ook lucht door komt is dat wel een stinkzooi. Ik wil graag bij bewustzijn blijven.
De bodem ontroest ik en dan een goeie laag Rx10 er op maar eerst lijnolie of rx5 wat ook op die basis is.
Nu aan de slag met de D-jetronic, de motor loopt veels te snel stationair als ie koud is, de auxillary valve is probleem, daar zit
een stelschroef maar die staat geheel dicht en nog te snel.
dit is ook leuk een computer injectie systeem, kan je gewoon je oude injectors gebruiken en zo.
http://www.bgsoflex.com/megasquirt.html
Fijn ook dat het stevig plaatwerk is, mooi te lassen. Weet iemand hoe het zit met de water kanalen? de roest in de parafaan is niet erg
en goed te behandelen echter blaadjes en stro kan ik niet goed bij komen.
vrg kees

.