10 December 2015, 22:24
wisselend stationair heb ik nog niet kunnen achterhalen. Ach, het is niet echt storend en het rijd er niet minder om. Kom er vanzelf een keer achter.
Wel de afgelopen twee weken druk bezig geweest met de stuurpomp. Snaar liep er steeds af en na enig getuur en observeer erachter gekomen dat er een slinger in de poulie zat en speling op het asje. Tijd voor een andere dus, alleen die andere kostte nog flink wat tijd en werk. Eerst een verkeerde opgestuurd gekregen en daarna met best wat moeite eindelijk een goede op de kop getikt. Gisteravond die andere pomp gemonteerd en het ziet er nu goed uit.
Ik twijfel alleen over het type ATF dat mij verkocht is, ATF 2D. In mijn 740 van 1986 moet ATF A of G omdat anders het stuurhuis kapot gaat, in deze 240 moet naar mijn weten ATF F.
Wat gooien jullie erin? (240 B230F van 1993)
Wel de afgelopen twee weken druk bezig geweest met de stuurpomp. Snaar liep er steeds af en na enig getuur en observeer erachter gekomen dat er een slinger in de poulie zat en speling op het asje. Tijd voor een andere dus, alleen die andere kostte nog flink wat tijd en werk. Eerst een verkeerde opgestuurd gekregen en daarna met best wat moeite eindelijk een goede op de kop getikt. Gisteravond die andere pomp gemonteerd en het ziet er nu goed uit.
Ik twijfel alleen over het type ATF dat mij verkocht is, ATF 2D. In mijn 740 van 1986 moet ATF A of G omdat anders het stuurhuis kapot gaat, in deze 240 moet naar mijn weten ATF F.
Wat gooien jullie erin? (240 B230F van 1993)