9 December 2015, 21:21
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 10 December 2015, 10:25 door Marc1970.)
Even wezen spitten in de Rotterdamse raadspaperassen, eerst komt er een motie die voorstelt K6, E2 en U9 vrij te stellen, dan vraagt B&W advies aan TNO die melden o.a. dat er destijds allerlei fiscale stimuleringsmaatregelen waren waaronder K6-G en K6-O, geregeld en ongeregelde katalysator, en dat alleen K6-G met zekerheid aan de Euro 1 norm zou voldoen. Dat laatste is overgenomen in de uitvoering. Alleen registreert de RDW alleen maar K6. Kan ik dus voorlopig mooi niks mee.
Mooi informatief stukje van TNO: http://www.ris.rotterdam.nl/cgi-bin/show...pdf#search="rdw tno"
Eigenlijk is TNO al niet heel erg te spreken over K6-G en U9, alleen E2 is gelijk aan de echte Euro-1 norm.
Mooi informatief stukje van TNO: http://www.ris.rotterdam.nl/cgi-bin/show...pdf#search="rdw tno"
Eigenlijk is TNO al niet heel erg te spreken over K6-G en U9, alleen E2 is gelijk aan de echte Euro-1 norm.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969