skidje schreef:De k-jet pompen leveren de hoogste druk. Dacht zelfs tot 6 Bar terwijl de LH bestuurde blokken rond de 3 Bar nodig hebben. Ik neem aan dat de drukregelaar op een B230F(X) blok alles tot de normale proporties terug brengt.
Vergeet het B230K blok maar als basis voor een LH 2.4 injectiekop. Dan gaat er iets mis met de verbranding. Ik weet niet of je van koppel houdt. Maar dan ga maar eens overwegen om een b230F te zoeken. Doe daar de compressie een beetje van verhogen en hang die nokkenas van je B21E er maar in. Als je dat niet doet hou ik me aanbevolen voor die nokkenas indien het een D-As is.
Dat van die benzine pomp druk had ik al is gelezen. Welke pomp is dat ik heb er 2 toch. 1 weet ik zeker die zit bij de tank onder de auto. Zat er ook niet 1 in de motorruimte. Stel ik neem een 940 LPT dan moet ik dus de pomp van deze meenemen of heeft de 940 deze in de tank zitten.
Volgens mij zat er een D-as in maar als ik het zeker wil weten zal ik hem eruit moeten halen. Of kan ik dat aan de motor of kop code zien. Liefst ben ik de 2,1 k-jet in 1 keer kwijt. scheelt weer ruimte en gesleep.