25 November 2015, 16:24
De k-jet pompen leveren de hoogste druk. Dacht zelfs tot 6 Bar terwijl de LH bestuurde blokken rond de 3 Bar nodig hebben. Ik neem aan dat de drukregelaar op een B230F(X) blok alles tot de normale proporties terug brengt.
Vergeet het B230K blok maar als basis voor een LH 2.4 injectiekop. Dan gaat er iets mis met de verbranding. Ik weet niet of je van koppel houdt. Maar dan ga maar eens overwegen om een b230F te zoeken. Doe daar de compressie een beetje van verhogen en hang die nokkenas van je B21E er maar in. Als je dat niet doet hou ik me aanbevolen voor die nokkenas indien het een D-As is.
Vergeet het B230K blok maar als basis voor een LH 2.4 injectiekop. Dan gaat er iets mis met de verbranding. Ik weet niet of je van koppel houdt. Maar dan ga maar eens overwegen om een b230F te zoeken. Doe daar de compressie een beetje van verhogen en hang die nokkenas van je B21E er maar in. Als je dat niet doet hou ik me aanbevolen voor die nokkenas indien het een D-As is.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

