25 November 2015, 00:25
De perfecte oplossing heet B230FK en wordt doorgaans in zijn reguliere woonruimte (de Volvo 940) ontvreemd omdat deze een edelere taak te volbrengen heeft: Juist, een 240 aandrijven!
LH 2.4 van Bosch is echt geen rocket science (zegt men, en mijn ervaringen zijn zo eender).
Je begint met 135 pk, een heerlijk soepel koppel en om hem 'vlot' te maken heb je niet meer nodig dan een MBC. Om hem snel te krijgen wel. Maar ach, hij is voor je zoon en het blijft een auto met de (charmante) oorsprong uit the seventies, en ook die stevigheid, dus wellicht is 'vlot' meer dan het doel.
Hoogglans zwart staat ook nog steeds op de planning? Een spierwit motorruim is wel mooi (maar niet praktisch).
Succes met de plannen!
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
LH 2.4 van Bosch is echt geen rocket science (zegt men, en mijn ervaringen zijn zo eender).
Je begint met 135 pk, een heerlijk soepel koppel en om hem 'vlot' te maken heb je niet meer nodig dan een MBC. Om hem snel te krijgen wel. Maar ach, hij is voor je zoon en het blijft een auto met de (charmante) oorsprong uit the seventies, en ook die stevigheid, dus wellicht is 'vlot' meer dan het doel.
Hoogglans zwart staat ook nog steeds op de planning? Een spierwit motorruim is wel mooi (maar niet praktisch).
Succes met de plannen!
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Grijze 245's. '83 b21et en '92 b230 FK, gewoon, lekker vlot.

