24 November 2015, 21:28
En we zijn weer een jaar verder zie ik. De werkplaats is nu echt bijna klaar het zijn de puntjes op i die nog gedaan moeten worden maar net als een oud huis blijf je in een werkplaats ook van alles verbeteren en veranderen tot het naar je zin is.
Qua werkzaamheden aan de 245 is er niks gedaan, wel heb ik veel aangeschaft. Een veerpoot brug en diagonaal verstevigingen, cruise control, verlaging veren, scheurvrij dashboard.
Ik heb wel de achterklep van de super polar uit italie geplaatst want die lag in de weg. Verder heb ik de B230 K carburatie motor in de motorbok gehangen, daar gaat mijn schoonpa mee aan de gang. Nu zit er een B2,1 K-jetronic in de 245 welk dus eruit gaat daar voor in de plaats komt de B230 K. Ik ga dus van injectie naar carburatie. Zouden jullie dit ook doen of niet. Zo niet kan ik de B230 K voorzien van een injectie kop. Eigenlijk lever ik qua pk's in als ik overstap op carburatie en dat heb ik liever niet. Makkelijker is dus een injectie blok erin te hangen is dit olug en play.
De 2,1 k-jetronic is dus beschikbaar voor degene die er interesse in heeft. Ik heb er een filmpje van hoe die loopt.
Qua werkzaamheden aan de 245 is er niks gedaan, wel heb ik veel aangeschaft. Een veerpoot brug en diagonaal verstevigingen, cruise control, verlaging veren, scheurvrij dashboard.
Ik heb wel de achterklep van de super polar uit italie geplaatst want die lag in de weg. Verder heb ik de B230 K carburatie motor in de motorbok gehangen, daar gaat mijn schoonpa mee aan de gang. Nu zit er een B2,1 K-jetronic in de 245 welk dus eruit gaat daar voor in de plaats komt de B230 K. Ik ga dus van injectie naar carburatie. Zouden jullie dit ook doen of niet. Zo niet kan ik de B230 K voorzien van een injectie kop. Eigenlijk lever ik qua pk's in als ik overstap op carburatie en dat heb ik liever niet. Makkelijker is dus een injectie blok erin te hangen is dit olug en play.
De 2,1 k-jetronic is dus beschikbaar voor degene die er interesse in heeft. Ik heb er een filmpje van hoe die loopt.

