24 November 2015, 10:44
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24 November 2015, 11:00 door Marc1970.)
Zou me verbazen, de 740 is net zo dik en hoog als de 240. Ride levellers zijn redelijk standaard schokdempers met een rubber opblaasbalg erom heen. Misschien hebben ze onder en boven andere bevestigingsbussen, beetje duwen en trekken.
Bedenk net dat de 740 achteras misschien wel dichter bij de auto zit dan de 240 of andersom, en dan zou de schokbreker korter of langer zijn. En de schokbreker is de begrenzer van de veerweg. Haal een 240 schokbreker onder de auto vandaan en leg hem er naast, uitgerekt en ingeduwd, dan weet je het.
Bedenk net dat de 740 achteras misschien wel dichter bij de auto zit dan de 240 of andersom, en dan zou de schokbreker korter of langer zijn. En de schokbreker is de begrenzer van de veerweg. Haal een 240 schokbreker onder de auto vandaan en leg hem er naast, uitgerekt en ingeduwd, dan weet je het.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969