21 November 2015, 22:17
De m46 is inmiddels gedemonteerd (dat viel niet mee...) en ik heb de M90 gereinigd. Zojuist de keringen vervangen, maar ik was het aanhaalmoment van de grote moer aan de achterzijde aan het zoeken. Ik heb een post gevonden dat de bak kapot kan lopen wanneer deze te strak wordt aangetrokken, maar verder kan ik niets vinden. Weet iemand dit toevallig?
Ik moet de motorsteunen in ieder geval gaan verwijderen om de bak überhaupt te kunnen plaatsen. Het dual mass vliegwiel is dikker dan de dog dish die er vanaf kwam en dat was al vervelend...Ik heb zitten twijfelen of ik het dual mass vliegwiel wel zou monteren, maar ik heb het toch maar gedaan. Eerst maar eens even proberen en dan zien we wel.
Ik moet de motorsteunen in ieder geval gaan verwijderen om de bak überhaupt te kunnen plaatsen. Het dual mass vliegwiel is dikker dan de dog dish die er vanaf kwam en dat was al vervelend...Ik heb zitten twijfelen of ik het dual mass vliegwiel wel zou monteren, maar ik heb het toch maar gedaan. Eerst maar eens even proberen en dan zien we wel.
Volvo Amazon 1964, B230FK, M90 en LPG
Volvo V70 III 2007, D5
Volvo V70 2001, T5
Volvo V40 2015, D2
Volvo V70 III 2007, D5
Volvo V70 2001, T5
Volvo V40 2015, D2