13 November 2015, 13:08
Ik weet niet of 13K realistisch is of niet. Ik ken de verkoper enigszins en ik begrijp z'n motieven denk ik wel. Op het moment dat hij hem verkoopt voor dat bedrag zet dat in ieder geval een nieuwe standaard. Ik heb altijd gedacht ooit nog wel eens een e30 M3 te kopen. Fatsoenlijke exemplaren kostten nog niet zo heel lang geleden 10-15K. Dat is inmiddels ongeveer 3x zoveel.
En zoals ik schreef, ik denk dat het terecht is dat de 245 in de lift zit. Behalve de kever en de golf, de 2cv en de Dyane kan ik zo snel geen andere auto bedenken waar het ouwe model nog zo lang in productie is geweest naast de beoogde opvolger (10 jaar naast de 700-serie meen ik). En dat door de wensen van de klant.
En zoals ik schreef, ik denk dat het terecht is dat de 245 in de lift zit. Behalve de kever en de golf, de 2cv en de Dyane kan ik zo snel geen andere auto bedenken waar het ouwe model nog zo lang in productie is geweest naast de beoogde opvolger (10 jaar naast de 700-serie meen ik). En dat door de wensen van de klant.