13 November 2015, 12:43
dat ze meer waard worden, dat is niet erg. Dat onderdelen duurder worden, dat is niet erg (beter te duur, dan niet te koop). Maar je moet ook realistisch zijn, 13000 euro voor een 240 (in welke staat ook) is gewoon te veel. Er zijn er gewoon meer dan een miljoen van gemaakt, dus ondanks dat ze met grote getallen gesloopt worden. 1 miljoen is wel heel erg veel.
En daarbij, in Duitsland zijn ze helemaal niet zo gek op Volvo als dat wij zijn. en daar worden toch wel de meeste klassiekers naar geëxporteerd vanuit nederland.
Want in de Kadett C wereld verdwijnt bijna elke GT/E die in nederland verkocht wordt naar duitsland. Duitsers weten die auto gewoon meer op waarde te schatten dan de nederlander en is dus ook bereid om meer te betalen.
En daarbij, in Duitsland zijn ze helemaal niet zo gek op Volvo als dat wij zijn. en daar worden toch wel de meeste klassiekers naar geëxporteerd vanuit nederland.
Want in de Kadett C wereld verdwijnt bijna elke GT/E die in nederland verkocht wordt naar duitsland. Duitsers weten die auto gewoon meer op waarde te schatten dan de nederlander en is dus ook bereid om meer te betalen.
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo

