6 November 2015, 17:50
Goeie Tip!
Ik heb gister de originele hoofdremcilinder even open gehad om te bekijken.
Er zit een 22mm zuiger in met een slag van 32mm
Nu zie je dat de hoofdremcilinder van wilwood een (3/4*2.54) 19mm zuiger heeft, met een slag van 35.6
Als ik hier mee ga rekenen betekend dit dat de originele hoofdremcilinder toch al snel 20% meer vloeistof verpompt bij een volledige slag, en ik vraag me af ik het dus met die wilwood hoofdremcilinder ga redden.
Verder ben ik nog geen compacte hoofdremcilinders tegen gekomen met een diameter van 22mm (of .87 inch)
Ik heb gister de originele hoofdremcilinder even open gehad om te bekijken.
Er zit een 22mm zuiger in met een slag van 32mm
Nu zie je dat de hoofdremcilinder van wilwood een (3/4*2.54) 19mm zuiger heeft, met een slag van 35.6
Als ik hier mee ga rekenen betekend dit dat de originele hoofdremcilinder toch al snel 20% meer vloeistof verpompt bij een volledige slag, en ik vraag me af ik het dus met die wilwood hoofdremcilinder ga redden.
Verder ben ik nog geen compacte hoofdremcilinders tegen gekomen met een diameter van 22mm (of .87 inch)