18 May 2006, 23:32
ik begrijp jullie argumenten volledig. garantie, het past, het is origigineel enzo. helemaal gelijk in.
voor het pas maken van een die mitshubishi turbo's is inderdaad best wat geklooi nodig. (aanpassen wastegate, buizen, downpipe, olie/water aanvoer en afvoer enzo)
ik weet zo niet uit mn hoofd wat de 16T precies inhoud. van de 15G (standaard 850 t5 turbo) weet ik dat ie op eeen 240 sneller en eerder op gang is dan een standaard 60/63 T3 van een 240.
en als je toch al het spruitstuk wil vervangen, en de downpipe, dan zou ik misschien even goed rondkijken naar verschillende turbo's.
ik weet niet wat ik zou doen in dezelfde situatie, maar 'benchracen' ben ik goed in :-P
als ik nou een gecrashte 940 turbo kon krijgen, niet te duur, mooie turbo motor, sterke versnellingsbak (de nieuwere M90 handbak), en dan in een 240 zetten! oooh dat is vet.
one day!
voor het pas maken van een die mitshubishi turbo's is inderdaad best wat geklooi nodig. (aanpassen wastegate, buizen, downpipe, olie/water aanvoer en afvoer enzo)
ik weet zo niet uit mn hoofd wat de 16T precies inhoud. van de 15G (standaard 850 t5 turbo) weet ik dat ie op eeen 240 sneller en eerder op gang is dan een standaard 60/63 T3 van een 240.
en als je toch al het spruitstuk wil vervangen, en de downpipe, dan zou ik misschien even goed rondkijken naar verschillende turbo's.
ik weet niet wat ik zou doen in dezelfde situatie, maar 'benchracen' ben ik goed in :-P
als ik nou een gecrashte 940 turbo kon krijgen, niet te duur, mooie turbo motor, sterke versnellingsbak (de nieuwere M90 handbak), en dan in een 240 zetten! oooh dat is vet.
one day!
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni