30 September 2015, 19:34
Onder het motto "de aanhouder wint" en "de wonderen zijn de wereld nog niet uit"... ik stond net nog even naar het resultaat te kijken en heb geconstateerd dat de caps mooi vast zitten. Toch nog even geprobeerd of ik de beugeltjes toch nog kon aantrekken (die heb ik eronder laten zitten) en zowaar.... <KLIK> (2x)! Dat was de linker cap, de rechter kan ik nu niet bij maar proberen we later ook nog... Dubbel vast houdt beter zullen we maar zeggen :redface:.

