25 September 2015, 10:03
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 25 September 2015, 10:08 door ZOAB.)
Gisteravond ff samen met Gideon gekeken bij deze 740 in Utrecht/Bilthoven:
http://link.marktplaats.nl/m952475855 (DG-NH-28)
- de 4 bougiekabels hangen er los op. Bougieschroefdopje zit vast in de kabelschoen, dus de bougiekabel hangt alleen op de schroefdraad-tip vd bougie. Loopt wonderbaarlijk genoeg wel;
- kleppen tikken iets;
- koppeling is kats kats kats versleten (zo hoog heb ik nog nooit meegemaakt). In de 5 volgas geven en hij slipt vol door;
- handrem is op, daar rijd je vanuit stilstand zo doorheen
- lakschade zou weg te poetsen zijn maar zit op de grondlak: alleen telsell-wondermiddelen kunnen dat (icm bewerkt beeldmateriaal
mile
;
- kachelweerstand defect (alleen vol aan of uit);
- middenconsole bakjes/zekeringsbak hangt allemaal los
- schade LA nabij tankdop
- voorbumper gescheurd
- grille gebarsten/gebroken
- remschijven heb ik mijn twijfels over, kon ik niet goed zien
- km-tellerkabel defect
Positief:
- olie zonder sludge, mooi schoon;
- loopt netjes
- koelvloeistof netjes
- d-riem 40k geleden vervangen
- remt wel goed, rempedaal goed hard;
- dorpels & bodemplaat keihard;
- interieur verder netkes
maar gezien de negatieve lijst, heb ik niet verder gekeken naar vering, rubbers, dempers, etc.
Het beestje stuurt verder vrij goed, maar die € 1000 is ie mijns inziens echt nooit waard.
Biedingen van 500 accepteert ie niet (was niet mijn bod hoor), dus hij blijft nog wel ff eigenaar.
http://link.marktplaats.nl/m952475855 (DG-NH-28)
- de 4 bougiekabels hangen er los op. Bougieschroefdopje zit vast in de kabelschoen, dus de bougiekabel hangt alleen op de schroefdraad-tip vd bougie. Loopt wonderbaarlijk genoeg wel;
- kleppen tikken iets;
- koppeling is kats kats kats versleten (zo hoog heb ik nog nooit meegemaakt). In de 5 volgas geven en hij slipt vol door;
- handrem is op, daar rijd je vanuit stilstand zo doorheen
- lakschade zou weg te poetsen zijn maar zit op de grondlak: alleen telsell-wondermiddelen kunnen dat (icm bewerkt beeldmateriaal

- kachelweerstand defect (alleen vol aan of uit);
- middenconsole bakjes/zekeringsbak hangt allemaal los
- schade LA nabij tankdop
- voorbumper gescheurd
- grille gebarsten/gebroken
- remschijven heb ik mijn twijfels over, kon ik niet goed zien
- km-tellerkabel defect
Positief:
- olie zonder sludge, mooi schoon;
- loopt netjes
- koelvloeistof netjes
- d-riem 40k geleden vervangen
- remt wel goed, rempedaal goed hard;
- dorpels & bodemplaat keihard;
- interieur verder netkes
maar gezien de negatieve lijst, heb ik niet verder gekeken naar vering, rubbers, dempers, etc.
Het beestje stuurt verder vrij goed, maar die € 1000 is ie mijns inziens echt nooit waard.
Biedingen van 500 accepteert ie niet (was niet mijn bod hoor), dus hij blijft nog wel ff eigenaar.

Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Caddy/OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg)