3 September 2015, 10:55
Arjan. schreef:Als hij voor 1500 euro weg mag vind ik het best wel een prima deal (mits hard en goed). Een 142 op LPG met B230 lijkt me een ideale basis om zelf dan weer iets van te maken wat jij wat vindt.
Dit tuba, carburateur, automaat, motorkap en sneeuwschuiver zijn ook niet mijn smaak, maar kan er natuurlijk ook gewoon weer af.
Helemaal mee eens. Indien roestvrij en voorzien van de B230/Versnellingsbak aanpassingen is het eigenlijk geen geld. Ik moet niet denken aan de uren die daarvoor nodig zijn geweest.
Met een paar kleine aanpassingen kun je het snel een mooi volvo smoel geven.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

