17 June 2005, 23:35
Blokken zijn net zo degelijk, ze zijn alleen anders en moeten dus anders bereden worden. goed warm draaien dus. Daarna kun je best lekker door kachelen. 130-140 is best te doen. Heb er een gekoch met 250 op de teller, die staat nu op 320 in 2 jaar. Alleen vac.pomp vervangen door sloop exemplaar en het standaard werk(gloeibougies/distributieriem enz). Regelmatig onderhouden dan kan ie tonnen mee. Iedere morgen weer genieten als je em start...
D24 wordt regelmatig afgekraakt, volgens mij onterecht, weinig onderhoud en blijft gewoon doorrijden, is een echte ouderwetse diesel..en loopt wel 1 op 16..
Blok schijnt ook niet tegen lange afstanden te kunnen: rijd er 100 km per dag meer alleen maar snelweg en hij heeft 2 keer noorwegen en zweden overleeft!! Maar daar voelt ie zich ook thuis denk ik...
D24 wordt regelmatig afgekraakt, volgens mij onterecht, weinig onderhoud en blijft gewoon doorrijden, is een echte ouderwetse diesel..en loopt wel 1 op 16..
Blok schijnt ook niet tegen lange afstanden te kunnen: rijd er 100 km per dag meer alleen maar snelweg en hij heeft 2 keer noorwegen en zweden overleeft!! Maar daar voelt ie zich ook thuis denk ik...
45'90 D24