19 August 2015, 12:20
ZOAB schreef:Hmm... ik monteer liever een andere automaatbak dan laswerk aan de carosserie. Die 2cm kan onderhuids meer blijken te zijn en voor de bak hoef je niet te spuiten
Deze wagen heeft beide, de automaat is er uit en er zit een schakelbak in, echter niet afgewerkt, de roest is onderhuids oke, het is alleen die twee stukjes en nu blijkt achter bij
stoplicht lakblaas, dus mogelijk ook daar.
Deze is een stuk beter als de blauwe die op marktplaats stond, spatborden, onder raam, dakluik etc alles oke, de binnendorpels zien er uit als nieuw alsmede de bodem.
De goude die ik kon overnemen met apk heeft wel meer laswerkl zoals voorraam, en een spatbord voor, maar ook de wielrand welke nog wel vast zat maar angetast veel lak blazen en er is gelast
aan de achterophanging ergens, je kan dat zien in de kofferbak aan het plaatwerk bij de veren aan beide kanten, plus ik vind de ouderwetse kilometer tellers niet mooi de nieuwer zijn voor mooier..
De garage gaat de blauwe verder bekijken, ik moet echter even weten wat ik allemaal nodig heb om die schakelbak verder aan te sluiten, zoals pedalen, koppelingskabel etc
en of iemand heeft een goede automaat compleet voor niet te duur, of iemand die bak wil en automaat er uit, origineel is natuurlijk veel leuker en ik heb toch wel
onderrug problemen, maar kan er denk ik wel in rijden zolang ik niet kontinu moet koppelen, maar koppeling lichter maken zal ook wel lukken.
vrg ijpelaar