5 August 2015, 22:08
Vandaag vanaf werk op weg naar huis, laat ik m uitrollen in de N. Plop, motor uit. Alle stekkers gecontroleerd & ga uit van geen vonk. Geen corossie oid te zien maar start niet. Bougiekabels losgehad maar zijn vrij nieuwe BERU dus geen issue.
ANWB gebeld, zoek ondertussen nog verder: stekker vd verdamper losgeschoten: starten/lopen dus ANWB afgebeld.
Onderweg naar huis hapert ie soms. Soort misfire.
Net alles weer losgehaald: breekt de stekker van de nieuwe bobinekabel af! Kwaliteit valt me dus tegen, of ik hem een maandagochtend kabel te pakken.
Maar je moet toch rijden, dus kabel gestript en de stekker van een oude kabel erop gekneld. Zit goed vast en hij loopt weer.
Vanaf heden naast o.a. v-snaar ook een reserve bougie/bobinekabel in de kofferbak. De partij spare parts groeit!
ANWB gebeld, zoek ondertussen nog verder: stekker vd verdamper losgeschoten: starten/lopen dus ANWB afgebeld.
Onderweg naar huis hapert ie soms. Soort misfire.
Net alles weer losgehaald: breekt de stekker van de nieuwe bobinekabel af! Kwaliteit valt me dus tegen, of ik hem een maandagochtend kabel te pakken.
Maar je moet toch rijden, dus kabel gestript en de stekker van een oude kabel erop gekneld. Zit goed vast en hij loopt weer.
Vanaf heden naast o.a. v-snaar ook een reserve bougie/bobinekabel in de kofferbak. De partij spare parts groeit!

Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Caddy/OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg)