5 August 2015, 20:11
Arn02 schreef:Volgende keer als "gift" laten versturen en een waarde van zeg $20,- opgeven bij dit kleine spul. Dan ben je ook van die asociale EUR 13,- inklaringskosten af.Ja, Dave vond dat ik dat tegen hem had moeten zeggen.. ik had het fijn gevonden als hij me had geinformeerd... Maar ja, de laatste keer dat ik douanekosten had was 10 jaar geleden dus daar had ik totaal niet meer aan gedacht.
Pech...
inklaring kost inmiddels 13,75:frown:
jos245 schreef:Trunk lock ben ik alleen niet blij mee. Het past niet op een vroege 244-scharnier (daar zitten geen gaten in geboord) en ik had het wel zo fair gevonden als hij dat had vermeld.Is ook een idee ja.. huidige zit toch wat speling op.
Het zou goed kunnen dat de latere klepscharnieren op je auto passen.
Heeft iemand anders wel eens scharnieren uitgewisseld, of een losse set (zonder speling) te leen om te passen?
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Caddy/OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg)