Brommen in de lage toeren is normaal, betekent dat je een versnelling omlaag moet wil je snel vooruit komen (op zich komt-ie ook brommend wel op gang, maar trager). De 240 is nog niet van het 'nieuwe rijden' en het maakt voor het verbruik ook nauwelijks uit of je 110 rijdt in 4 of 5. Zeker met de 'kleine' B200F (zit in de SuperPolar) zou ik de 5 bewaren voor de snelweg, niet om te versnellen. Dat is dus het verschil met de 2.0 en 2.3, de 2.3 reageert ietsje steviger in de lage toeren. Hier een fijne berg cijfers over de motoren: http://www.volvo200.org/modellen/motoren2.htm
Verstelbaar stuur is er niet. Je kan de zitting in 3 standen verstellen, als je voor de hoogste en achter de laagste neemt, worden je benen wat opgevouwen. Oh kijk, hier doet iemand iets met de stoelrail (ik zie niet helemaal wat maar het resultaat is dat de bestuurder bijna op de achterbank zit): http://www.alanauto.com/91%20White%20245.htm
Verstelbaar stuur is er niet. Je kan de zitting in 3 standen verstellen, als je voor de hoogste en achter de laagste neemt, worden je benen wat opgevouwen. Oh kijk, hier doet iemand iets met de stoelrail (ik zie niet helemaal wat maar het resultaat is dat de bestuurder bijna op de achterbank zit): http://www.alanauto.com/91%20White%20245.htm
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969