28 June 2015, 09:58
Bedankt mannen!
Nee ik ga niet naar Baarn vandaag, lijkt me mooi maar had genoeg andere dingen op de kalender.
Sowieso wilde ik de deur erin hangen, en dat viel gisterenavond flink tegen.
Raamgeleider doet vreemd dus ik zet de oude maar over in de nieuwe deur. Oude deurrubber was drama, dus daar gaat ook een nieuwe in.
En dat afhangen, wat een k#tklus.
RV hing op de dorpel dus die hebben we eerst gelift.
RA heb ik samen met Gideon geprobeerd, maar het tijdstip en lichtsterkte haalde ons in. 23.30 heb ik de auto tegen de muur geparkeerd (deur sloot immers niet) en zijn we gestopt.
De rest vd dag poging 2
Nee ik ga niet naar Baarn vandaag, lijkt me mooi maar had genoeg andere dingen op de kalender.
Sowieso wilde ik de deur erin hangen, en dat viel gisterenavond flink tegen.
Raamgeleider doet vreemd dus ik zet de oude maar over in de nieuwe deur. Oude deurrubber was drama, dus daar gaat ook een nieuwe in.
En dat afhangen, wat een k#tklus.
RV hing op de dorpel dus die hebben we eerst gelift.
RA heb ik samen met Gideon geprobeerd, maar het tijdstip en lichtsterkte haalde ons in. 23.30 heb ik de auto tegen de muur geparkeerd (deur sloot immers niet) en zijn we gestopt.
De rest vd dag poging 2

Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Caddy/OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg)