maar ik heb het niet over de reserve wielbak. Ik heb het over de binnen zijden van de wielbakken. Dus waar kofferbak bodemplaat tegen de wielbakken aanzit. Wellicht als ik het kaal maak dat ik erachter kom dat de wielbakken vrijwel niet eens meer vast zitten aan de binnenkant; niet geheel on-denkbaar gezien vorige 'restauratie'.
Daarnaast is ook diezelfde roest en dakleer technologie zichtbaar/toegepast onder de achterbank, wederom bij de wielbakken.
Ik zal wel een fototje posten als ik ermee verder ga.
ps: 'nieuwe' vooras gescoort welke waarschijjnlijk morgen binnenkomt. Mijn huide vooras heeft....misschien raad je het al.....roest aan de onderkant precies in het midden. Zit een mooi gat.
Dus wilde de andere strippen, lakken, opnieuw opbouwen met verse rubbers voor de toekomstige plannen.
Daarnaast is ook diezelfde roest en dakleer technologie zichtbaar/toegepast onder de achterbank, wederom bij de wielbakken.
Ik zal wel een fototje posten als ik ermee verder ga.
ps: 'nieuwe' vooras gescoort welke waarschijjnlijk morgen binnenkomt. Mijn huide vooras heeft....misschien raad je het al.....roest aan de onderkant precies in het midden. Zit een mooi gat.
Dus wilde de andere strippen, lakken, opnieuw opbouwen met verse rubbers voor de toekomstige plannen.
1969 Amazon