Zo de prijzen stijgen waar je bij staat. Maar gezien de opties en het hard uitziende plaatwerk misschien wel realistische prijs (als alles het doet, zo niet heb je een enorme klus). De meeste 164's zijn automaat heb ik het idee, want dat is luxe.
Die ZK lijkt me typisch een keer overgespoten (kan zijn omdat mijn 144 dezelfde kleur had en een "el cheapo" afplakken-spuitplamuur-lak behandeling had gekregen).
Die in België lijkt me een aardige indruk geven wat je voor de gemiddelde 1000-1500 euro aan 164 kan kopen, en waarschijnlijk zijn die anderen net zo maar nemen ze 'betere' foto's. Vastzittende remmen is niet zo'n punt omdat die uitwisselbaar zijn met 140 serie remmen en dus overal te koop. Specifieke 164 onderdelen zitten o.a. aan de vooras, de besturing, interieur en de motor en versnellingsbak natuurlijk.
Die ZK lijkt me typisch een keer overgespoten (kan zijn omdat mijn 144 dezelfde kleur had en een "el cheapo" afplakken-spuitplamuur-lak behandeling had gekregen).
Die in België lijkt me een aardige indruk geven wat je voor de gemiddelde 1000-1500 euro aan 164 kan kopen, en waarschijnlijk zijn die anderen net zo maar nemen ze 'betere' foto's. Vastzittende remmen is niet zo'n punt omdat die uitwisselbaar zijn met 140 serie remmen en dus overal te koop. Specifieke 164 onderdelen zitten o.a. aan de vooras, de besturing, interieur en de motor en versnellingsbak natuurlijk.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969