Marc1970 schreef:Ja, digitaal kan het allemaal veel mooier maar ik ben van de houtje touwtje oplossingen. Ik heb hem afgesteld ergens tussen makkelijk starten in de ochtend en max vermogen zonder pingelen, op LPG gaat-ie moeiteloos 120-130 en rijd 1:10 dus ik denk dat het wel goed staat.
Dat is dan geen 164? want daar is het dikwijls een op 6 a 7 er is ergens op internet een verhaal hoe je zonder electronica op gas kan afstellen, even zoeken.
hier heb je een advancer die er zo tussen kan, misschien wel idee voor de mensen hier, dit apparaatje
is al geheel voorgeprogrammeerd en kan er zo tussen, schakeld mee met benzine lpg.
http://www.iwemalpg.com/TAP.htm
en hier staat hoe je ontsteking te veranderen, dit is dan voor een ford V8.
[ATTACH=CONFIG]4656[/ATTACH]
Misschien leuke info for degene die wel eens wil knutselen, trouwens de injecties van type D jettronic
zou ik kunnen repareren, of elco,s vervangen die na al die jaren capaciteit kwijt zijn en dus slecht
functionerende injectie, ik ken ze nog van de VW 2 liters.
vrg kees