11 May 2006, 23:25
echt heel te gek,verstandiger keuze dan de mijne,maarja,t is allemaal emotie he?velgen zou ik zeker doen,had ik ook onder mijn polar,met 205 banden van vredestrein geloof ik,giugiaro design,echt ontworpen op zijn looks,prachtige band,confortabel,zeeer slijtvast,na 60000 nog geen spoor van slijtage,lekker dik,en mooi profiel tot aan de zijkant,gelijk een dikke auto,,dat achteroverhang effect wat je vaak hebt is dan ook wat minder,ik had mijn virgo s voor n prikkie bij auto rima uit t rek,hele wand met alle soorten volvo velgen hadden ze,leuk daar hoor,en heel aardig,daarna mooi laten spuiten,moet jij s kijken,en natuurlijk niet vergeten m toch lekker te laten dinitrollen,volvo adviseert na 8 jaar iets aan de antiroestbehandeling te laten doen,in de praktijk gebeurt dat zelden,en eenmaal hier willen die verse toch ook best gaan roesten,op dezelfde plekken als de oudjes.voorlopig begint t grote genieten dus,ik zit in dezelfde fase met mijn nieuwe bakkie,lekker poetsen,je eigen huiskamertje ervan maken,leuk hoor,ze hebben bij nordicar n beperkte oplage van n zilveren 245,zeer gedetailleerd,1 van 3000 stuks,zwart interieur,toch leuk om erbij te hebben.kortom,gefeliciteerd
45 1993,v70 awd 97