10 June 2015, 21:07
Rob schreef:Gebruik onderstaande doekjes voor alles aan de binnenkant; super!Goeie tip, die gaan we ook proberen!! Thanks!
Hemelbekleding, dash, deuren, achterkant stoelen, etc.
Handig, omdat het washandjes zijn, dus praktisch om mee te poetsen.
(Bij de Action btw)
Marc1970 schreef:Waarom zoveel gaten en hobbels gemaakt in die onderrand? Die zullen toch op 1 of andere manier weer gevlakt en gedicht worden hoop ik, zodat er stevige proplassen op gemaakt kunnen worden.
Ja dat viel de plaatwerker ook tegen. In die rand waren de proplassen helemaal onzichtbaar. Ik denk dat een vd vorige eigenaar teveel plamuur heeft gebruikt (vandaar dat het ook allemaal losbarstte).
De reden van alle roest eromheen was ook dat de chromen lijsten ook met de metalen klemmetjes vastzaten (en niet de kunststof klemmetjes zoals de verkoper ons vertelde :frown: )
Arn02 schreef:Lekker bezig hoor. Die kleur is en blijft toch echt geniaal.Thanks!
Maarruh, heb je dat helemaal met dat lvllige deltaschuurmachientje gedaan? Volgende keer gewoon komborstel op haakse slijper, of korrel 40 op de rotex als je durft. :tong:

Nee wel geprobeerd met de excentrische schuurmachine, maar dat ging me te langzaam. Daarna haakse slijpers met lamellenschijf (korrel 80 en korrel 120 en een vaste hand), die telkens net tot de onderste laag gedaan en die laatste primerlaag hebben we met de delta en deels met de hand gedaan.
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Caddy/OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg)