Veel auto voor je geld, de 340. Veel te weinig mee gereden, dat is duidelijk. Kijk eens naar de riemen van de vario, liggen ze nog mooi strak? De schijven vd vario wil nog wel eens het chroom afroesten, dan vreet-ie riemen.
De achterremmen zijn trommels, die vallen er zo af als je de wielen eraf hebt, de voorremmen zijn redelijk bedrijfszeker. Omdat de vario al geweldig op zichzelf afremt, worden de schijven en trommels te weinig gebruikt en al snel roestig. Vooral achter is er gedoe (tenminste met al mijn 66's, zelfde opzet), er zitten drukcilinders in die graag roesten en slecht afsluiten. ALs je dan de handrem aantrekt (werkt met dezelfde trommel en remschoenen), gaat de tegendruk van de cilinders en lopen ze leeg, heel leuk fenomeen.
Ws. kan je beter nieuwe remcilinders erin zetten, en remleidingen want die van de 66 waren allemaal door en door verroest en braken af als je er naar keek.
De achterremmen zijn trommels, die vallen er zo af als je de wielen eraf hebt, de voorremmen zijn redelijk bedrijfszeker. Omdat de vario al geweldig op zichzelf afremt, worden de schijven en trommels te weinig gebruikt en al snel roestig. Vooral achter is er gedoe (tenminste met al mijn 66's, zelfde opzet), er zitten drukcilinders in die graag roesten en slecht afsluiten. ALs je dan de handrem aantrekt (werkt met dezelfde trommel en remschoenen), gaat de tegendruk van de cilinders en lopen ze leeg, heel leuk fenomeen.
Ws. kan je beter nieuwe remcilinders erin zetten, en remleidingen want die van de 66 waren allemaal door en door verroest en braken af als je er naar keek.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969