5 May 2015, 23:43
Inderdaad geinig! Die Duet, knap je die zelf op?
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
|
De auto van pa is terug in de familie
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
| Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
| Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
| volvo 740 GL na 41 jaar weer terug | volvosvenska | 13 | 1.331 |
1 December 2025, 18:41 Laatste bericht: volvosvenska |
|
| Weer terug | CasperV70 | 9 | 6.695 |
12 July 2022, 18:36 Laatste bericht: Rin |
|
| mijn eerste auto | Depaul88 | 9 | 7.304 |
8 September 2016, 16:23 Laatste bericht: Yellow240 |
|
| Terug van weggeweest | abco | 2 | 4.065 |
30 August 2016, 17:01 Laatste bericht: VolvoTom |
|
| Nieuw lid in de familie | A_A | 9 | 8.305 |
4 November 2014, 19:52 Laatste bericht: HSGHOR |
|
| 3 jaar in de familie | A_A | 0 | 1.847 |
31 May 2014, 21:51 Laatste bericht: A_A |
|
| Weer terug op het forum | hoekk00 | 0 | 2.533 |
23 March 2014, 16:56 Laatste bericht: hoekk00 |
|
| H o e r a, terug in de 240 | parallel | 12 | 9.418 |
29 January 2014, 20:13 Laatste bericht: parallel |
|
| Weer terug. Lekker lang. | Cojones | 50 | 34.472 |
7 November 2013, 16:53 Laatste bericht: v700r |
|
| De Diplomaat: een 244DL als tweede auto | landloper | 65 | 36.669 |
10 June 2013, 23:46 Laatste bericht: asterix |
|