23 April 2015, 18:39
Het past, maar is niet ideaal in verband met het feit dat een Injectietank een opvangbakje in de tank heeft om de pomp, bij een legere tank, in de bochten toch van brandstof te voorzien.
Ik heb in MN 77er 242 een injectie tank gelegd. Echter is de vulhals anders van een Carburateur en injectie tank. Dit heb ik opgelost door een dikke 60mm slang van de oude vulhals naar de nieuwe tank te laten lopen. De ontluchting zit nog in de tankhals.
Ik zou zelf niet met een carburateur tank willen rijden vanwege het ontbreken van dat tankje.
Ook zou ik, als ik jouw was, ipv van een 2e brandstofpomp. 1 intank-pomp monteren die genoeg druk levert om het in 1 keer maar voren te drukken. Ik heb een Walbro 155 pomp, is vergelojkbaar(3 bar) maar kan net wat meer brandstof naar voren pompen dan de standaard 240 pompen.
Ik heb in MN 77er 242 een injectie tank gelegd. Echter is de vulhals anders van een Carburateur en injectie tank. Dit heb ik opgelost door een dikke 60mm slang van de oude vulhals naar de nieuwe tank te laten lopen. De ontluchting zit nog in de tankhals.
Ik zou zelf niet met een carburateur tank willen rijden vanwege het ontbreken van dat tankje.
Ook zou ik, als ik jouw was, ipv van een 2e brandstofpomp. 1 intank-pomp monteren die genoeg druk levert om het in 1 keer maar voren te drukken. Ik heb een Walbro 155 pomp, is vergelojkbaar(3 bar) maar kan net wat meer brandstof naar voren pompen dan de standaard 240 pompen.
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo