28 December 2015, 18:28
Volvo 240 2.3 GL 1983 Grijs
Bieden
http://link.marktplaats.nl/m1004660168
Ik ben vandaag wezen kijken bij deze auto. Verkoper wil er 900,- voor hebben.
Even een paar dingen die mij opvielen:
+ interieur is uitzonderlijk netjes
+ kofferbak ook mooi, strak en droog
+ onder motorkap ziet alles er goed uit
+ loopt mooi, start goed en heeft nooit op LPG gelopen
+ roest is aan de onderkant bijna niet te vinden, wel aan de buitenkant op een paar plekjes, maar absoluut niet rot. (Alles is preventief te voorkomen)
+ alle 240 kwaaltjes zijn al aangepast (nieuwe kachel motor, achteras rubbers, rubbers vooras ook gedaan, uitlaat redelijk nieuw)
- koppeling zit hoog
- hij is niet per se heel mooi van de buitenkant, binnenkant wel.
Voor iemand die een winterauto zoekt, zoek niet verder want deze is daar super geschikt voor. Ook super geschikt als restauratie of opknapper. De reden dat ik hem heb laten staan is dat ik niet voor deze 244, mijn huidige golf 2, weg wil doen.
Bieden
http://link.marktplaats.nl/m1004660168
Ik ben vandaag wezen kijken bij deze auto. Verkoper wil er 900,- voor hebben.
Even een paar dingen die mij opvielen:
+ interieur is uitzonderlijk netjes
+ kofferbak ook mooi, strak en droog
+ onder motorkap ziet alles er goed uit
+ loopt mooi, start goed en heeft nooit op LPG gelopen
+ roest is aan de onderkant bijna niet te vinden, wel aan de buitenkant op een paar plekjes, maar absoluut niet rot. (Alles is preventief te voorkomen)
+ alle 240 kwaaltjes zijn al aangepast (nieuwe kachel motor, achteras rubbers, rubbers vooras ook gedaan, uitlaat redelijk nieuw)
- koppeling zit hoog
- hij is niet per se heel mooi van de buitenkant, binnenkant wel.
Voor iemand die een winterauto zoekt, zoek niet verder want deze is daar super geschikt voor. Ook super geschikt als restauratie of opknapper. De reden dat ik hem heb laten staan is dat ik niet voor deze 244, mijn huidige golf 2, weg wil doen.
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo