10 January 2015, 21:14
De baksteun is af en heb alles definitief gemonteerd incl. aandrijfassen :thumb:
![[Afbeelding: 16059532818_0241f90e68_z.jpg]](https://farm8.staticflickr.com/7576/16059532818_0241f90e68_z.jpg)
Dit was dus de oude autmaat steun. Jammer dat ik geen foto vooraf heb gemaakt. Hier zitten er nog geen gaten in voor het rubber, dit heb ik later gedaan. Daarna M8 draad getapt, dan heb ik geen moeren nodig.
Beetje kleur er op:
![[Afbeelding: 16247078015_8e20c66db6_z.jpg]](https://farm8.staticflickr.com/7477/16247078015_8e20c66db6_z.jpg)
Ook heb ik mijn mooie AN3 Goodridge koppelingen en PTFE staalomvlochten leiding binnen gekregen van bat-motorsport. Gelijk maar eens gekeken of het een beetje ging passen:
![[Afbeelding: 15624650664_c31c352395_z.jpg]](https://farm8.staticflickr.com/7517/15624650664_c31c352395_z.jpg)
Het is niet heel goed te zien, maar dit past allemaal net met het 90 graden kniestukje.
![[Afbeelding: 16060933989_7e204d190a_z.jpg]](https://farm9.staticflickr.com/8597/16060933989_7e204d190a_z.jpg)
Hier de koppelingen op de slave cilinder. Ter info: M12x1>AN3 > AN3>PTFE koppeling > PTFE leiding (+/- 75 cm). Ik ga nog een koperen ring plaatsen tussen de koppelingscilinders en het eerste koppelingetje (M12x1>AN3)
![[Afbeelding: 16221160356_01a3c2b860_z.jpg]](https://farm8.staticflickr.com/7494/16221160356_01a3c2b860_z.jpg)
Werkt super mooi met deze leidingen:thumb: Kost wat, maar dan heb je ook wat. Ben er wel achter dat de M12x1 naar AN3 koppeling niet overal te krijgen is, of extreem duur zijn.
Extern remvloeistof reservoir (motorfiets) heb ik inmiddels ook besteld. 3 euro en 11 cent in Singapore (nieuw), koopje:tongue:
![[Afbeelding: 16059532818_0241f90e68_z.jpg]](https://farm8.staticflickr.com/7576/16059532818_0241f90e68_z.jpg)
Dit was dus de oude autmaat steun. Jammer dat ik geen foto vooraf heb gemaakt. Hier zitten er nog geen gaten in voor het rubber, dit heb ik later gedaan. Daarna M8 draad getapt, dan heb ik geen moeren nodig.
Beetje kleur er op:
![[Afbeelding: 16247078015_8e20c66db6_z.jpg]](https://farm8.staticflickr.com/7477/16247078015_8e20c66db6_z.jpg)
Ook heb ik mijn mooie AN3 Goodridge koppelingen en PTFE staalomvlochten leiding binnen gekregen van bat-motorsport. Gelijk maar eens gekeken of het een beetje ging passen:
![[Afbeelding: 15624650664_c31c352395_z.jpg]](https://farm8.staticflickr.com/7517/15624650664_c31c352395_z.jpg)
Het is niet heel goed te zien, maar dit past allemaal net met het 90 graden kniestukje.
![[Afbeelding: 16060933989_7e204d190a_z.jpg]](https://farm9.staticflickr.com/8597/16060933989_7e204d190a_z.jpg)
Hier de koppelingen op de slave cilinder. Ter info: M12x1>AN3 > AN3>PTFE koppeling > PTFE leiding (+/- 75 cm). Ik ga nog een koperen ring plaatsen tussen de koppelingscilinders en het eerste koppelingetje (M12x1>AN3)
![[Afbeelding: 16221160356_01a3c2b860_z.jpg]](https://farm8.staticflickr.com/7494/16221160356_01a3c2b860_z.jpg)
Werkt super mooi met deze leidingen:thumb: Kost wat, maar dan heb je ook wat. Ben er wel achter dat de M12x1 naar AN3 koppeling niet overal te krijgen is, of extreem duur zijn.
Extern remvloeistof reservoir (motorfiets) heb ik inmiddels ook besteld. 3 euro en 11 cent in Singapore (nieuw), koopje:tongue: