9 January 2015, 21:35
Het slechte nieuws:
Ik kwam helaas vandaag wel weer een onaangename verrassing tegen.
Om de achterste zij-sierlijsten eraf te halen heb ik het interieur eruit gehaald (achterbank en zijpanelen) en kwam weer een nare verrassing roest tegen...
Een dikke laag kei harde kit/polyester ofzo was langs de binnenste wielkuipen gesmeerd. Ik heb een stuk weg gestoken, en de verbinding tussen wielkast en bodemplaat is er niet
hocked:
Ik ben toen meteen gestopt haha dus moet later kijken hoe erg het is wanneer ik het kaal maak. Dat wordt dus weer lassen (fles moet wederom gevuld worden).
Daarnaast moet ik de onderkanten van de deuren ook opnieuw lassen. Op verschillende plekken is deze doorgeroest. Komt vanwege slechte rubbers van de tocht raampjes voor.
"Doe een stapje naar voren.
Doe acht stappen weer terug"
bedenk er maar een deuntje bij
Ik kwam helaas vandaag wel weer een onaangename verrassing tegen.
Om de achterste zij-sierlijsten eraf te halen heb ik het interieur eruit gehaald (achterbank en zijpanelen) en kwam weer een nare verrassing roest tegen...
Een dikke laag kei harde kit/polyester ofzo was langs de binnenste wielkuipen gesmeerd. Ik heb een stuk weg gestoken, en de verbinding tussen wielkast en bodemplaat is er niet
hocked:Ik ben toen meteen gestopt haha dus moet later kijken hoe erg het is wanneer ik het kaal maak. Dat wordt dus weer lassen (fles moet wederom gevuld worden).
Daarnaast moet ik de onderkanten van de deuren ook opnieuw lassen. Op verschillende plekken is deze doorgeroest. Komt vanwege slechte rubbers van de tocht raampjes voor.
"Doe een stapje naar voren.
Doe acht stappen weer terug"
bedenk er maar een deuntje bij
1969 Amazon