21 December 2014, 17:30
Weer een weekendje aan de 240 besteed:
Alles zonder brug gedaan. Dat kost dus wat meer tijd.
![[Afbeelding: 15884273770_7cd27e4eab_z.jpg]](https://farm8.staticflickr.com/7467/15884273770_7cd27e4eab_z.jpg)
Als eerst de aandrijfas losgemaakt.. hier moet ik nog een ander voorste stuk voor opzoeken van een M47, deze flens is niet geschikt voor de M90.
![[Afbeelding: 15884273020_44fd88f616_z.jpg]](https://farm9.staticflickr.com/8670/15884273020_44fd88f616_z.jpg)
Daarna de auto in de andere loods gedrukt met de heftruck... een kever alleen er in drukken lukt me nog wel. Maar de 240 was me toch iets te zwaar.
![[Afbeelding: 15451875543_99c2bedd4c_z.jpg]](https://farm8.staticflickr.com/7487/15451875543_99c2bedd4c_z.jpg)
![[Afbeelding: 16071535025_3448331768_z.jpg]](https://farm9.staticflickr.com/8625/16071535025_3448331768_z.jpg)
Ontdaan van de B23 en automaatbak (BW55 geloof ik). Mocht iemand belang hebben bij de automaat incl. alle in en aanbouwdelen, hij is te koop. 114.000 km en prima in orde!
![[Afbeelding: 16070835822_65dc714d60_z.jpg]](https://farm9.staticflickr.com/8677/16070835822_65dc714d60_z.jpg)
Koppelomvormer er even af gehaald en gekeken of het vliegwiel van de b230fk er op past. Dit past gewoon:redface: Bijzonder om te zien dat er bijna geen verschillen zitten in het onderblok van 1983 en dat van 1996.
![[Afbeelding: 16071532395_604aa9b7e9_z.jpg]](https://farm8.staticflickr.com/7476/16071532395_604aa9b7e9_z.jpg)
Harteloze 240:tongue: Nu de B23 aan de M90 hangen en de boel terug monteren, dan kan ik hier eerst mee rijden en het turboblok in alle rust afbouwen.
Ow ja: De V40 koppelingscilinder past niet:bowl:
Alles zonder brug gedaan. Dat kost dus wat meer tijd.
![[Afbeelding: 15884273770_7cd27e4eab_z.jpg]](https://farm8.staticflickr.com/7467/15884273770_7cd27e4eab_z.jpg)
Als eerst de aandrijfas losgemaakt.. hier moet ik nog een ander voorste stuk voor opzoeken van een M47, deze flens is niet geschikt voor de M90.
![[Afbeelding: 15884273020_44fd88f616_z.jpg]](https://farm9.staticflickr.com/8670/15884273020_44fd88f616_z.jpg)
Daarna de auto in de andere loods gedrukt met de heftruck... een kever alleen er in drukken lukt me nog wel. Maar de 240 was me toch iets te zwaar.
![[Afbeelding: 15451875543_99c2bedd4c_z.jpg]](https://farm8.staticflickr.com/7487/15451875543_99c2bedd4c_z.jpg)
![[Afbeelding: 16071535025_3448331768_z.jpg]](https://farm9.staticflickr.com/8625/16071535025_3448331768_z.jpg)
Ontdaan van de B23 en automaatbak (BW55 geloof ik). Mocht iemand belang hebben bij de automaat incl. alle in en aanbouwdelen, hij is te koop. 114.000 km en prima in orde!
![[Afbeelding: 16070835822_65dc714d60_z.jpg]](https://farm9.staticflickr.com/8677/16070835822_65dc714d60_z.jpg)
Koppelomvormer er even af gehaald en gekeken of het vliegwiel van de b230fk er op past. Dit past gewoon:redface: Bijzonder om te zien dat er bijna geen verschillen zitten in het onderblok van 1983 en dat van 1996.
![[Afbeelding: 16071532395_604aa9b7e9_z.jpg]](https://farm8.staticflickr.com/7476/16071532395_604aa9b7e9_z.jpg)
Harteloze 240:tongue: Nu de B23 aan de M90 hangen en de boel terug monteren, dan kan ik hier eerst mee rijden en het turboblok in alle rust afbouwen.
Ow ja: De V40 koppelingscilinder past niet:bowl: