12 December 2014, 07:51
DennisvdB schreef:Hoef je niet aan te sluiten. Ik heb ook geen problemen, heb het zelf ook niet aangesloten.
Wel een blauw/witte draad bij de ECU stekker (stekker naar ECU kassie) doorknippen, auto kan anders in "full load" schieten.
Ja maar sommige ECU's geven er niks om terwijl anderen schijnbaar wel het signaal nodig hebben.
Fabian (zoals genoemd door Dopski hieronder) adviseert wel een as met signaalgever en heeft alles wat je nodig heb.
http://bijlsmatechnicalinnovations.nl/
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..