18 August 2014, 09:54
Tot nu toe:
De schakelbak past niet (zes boutgaten) op het vliegwiel van de automaat (acht boutgaten)
De flensen van de injectiemotoruitlaat (twee) passen niet op de flens van de carburateur (een).
Zo iemand wil ruilen: de complete uitlaat voor de injectiemotor (vrijwel nieuw) tegen een goede carb. uitlaat, hoor ik dat wel.
Ik plaats nu dus een carb. motor met schakelbak in de plaats van een injectie motor met automaat.
Zo iemand een schakel met overdrive heeft houd ik me daar natuurlijk voor aanbevolen.
Naar ik aanneem is de achteras van de automaat niet hetzelfde als die van een 'schakelas'. Ik probeer eerst wat er gebeurt als ik de 'automaatas' laat zitten.
Verder lijkt me dat de km. teller een ander snelheid aangeeft (zo de kabel al op de schakelbak past).
Zoals eerder aangegeven vraag ik me af of de electrische pomp ook geschikt is om de carb. te voorzien van benzine. Maar mogelijk geeft die te veel druk(?).
Ik sleutel verder.......
De schakelbak past niet (zes boutgaten) op het vliegwiel van de automaat (acht boutgaten)
De flensen van de injectiemotoruitlaat (twee) passen niet op de flens van de carburateur (een).
Zo iemand wil ruilen: de complete uitlaat voor de injectiemotor (vrijwel nieuw) tegen een goede carb. uitlaat, hoor ik dat wel.
Ik plaats nu dus een carb. motor met schakelbak in de plaats van een injectie motor met automaat.
Zo iemand een schakel met overdrive heeft houd ik me daar natuurlijk voor aanbevolen.
Naar ik aanneem is de achteras van de automaat niet hetzelfde als die van een 'schakelas'. Ik probeer eerst wat er gebeurt als ik de 'automaatas' laat zitten.
Verder lijkt me dat de km. teller een ander snelheid aangeeft (zo de kabel al op de schakelbak past).
Zoals eerder aangegeven vraag ik me af of de electrische pomp ook geschikt is om de carb. te voorzien van benzine. Maar mogelijk geeft die te veel druk(?).
Ik sleutel verder.......

