30 July 2014, 21:53
Bedankt voor jullie reacties!
@RM klopt, maar wilde even weten of er iemand met ervaring hiermee was, het zit namelijk nog allemaal ingebouwd, en anders slingert alles maar los als ik ineens voor een onmogelijke uitwisseling sta ... goede voorbereiding is het halve werk
@Jos De gaatjes voor de kaartenbakken had ik eigenlijk al verwacht, L versie is namelijk een model zonder kaartbakken (zonder iets eigenlijk
).
Achtergordels ga ik er maar eens heel snel inzetten, wel zo veilig. Goed om te weten dat er al boutgaten inzitten, scheelt weer.
Klopt, de gordelvangers voor zitten net als in de 140-164 serie in het middenconsole ingebouwd. Dat zou ik dus, als ik dat zou willen aanpassen ivm armsteun even moeten uitboren.
@RM klopt, maar wilde even weten of er iemand met ervaring hiermee was, het zit namelijk nog allemaal ingebouwd, en anders slingert alles maar los als ik ineens voor een onmogelijke uitwisseling sta ... goede voorbereiding is het halve werk

@Jos De gaatjes voor de kaartenbakken had ik eigenlijk al verwacht, L versie is namelijk een model zonder kaartbakken (zonder iets eigenlijk
).Achtergordels ga ik er maar eens heel snel inzetten, wel zo veilig. Goed om te weten dat er al boutgaten inzitten, scheelt weer.
Klopt, de gordelvangers voor zitten net als in de 140-164 serie in het middenconsole ingebouwd. Dat zou ik dus, als ik dat zou willen aanpassen ivm armsteun even moeten uitboren.
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)

