30 April 2006, 00:21
Remschijven hebben ook ongeveer 20 jaar ervaring, dus ze staan wel op de "To do list".
Toch, kromme remschijven zou je eerder voelen in het rempedaal. Dit was niet zo'n beetje toespoor, maar zeker een centimeter. Dus het leek me het minste wat ik kon doen om de rij-eigenschappen wat te verbeteren.
Ik vind uitlijnen eigenlijk precies een leuk werkje voor de amateur, je krijgt direct feedback van het stuur. Zolang het stuur recht staat, licht stuurt en de auto rechtdoor wil na een bocht is het prima wat mij betreft. De laatste milimeter zal ik wel niet halen.
Maar ik vroeg me af waarom het rechterwiel anders stond dan het linkerwiel, wat ik ook zie op foto's van allerlei geopende motorkappen.
Toch, kromme remschijven zou je eerder voelen in het rempedaal. Dit was niet zo'n beetje toespoor, maar zeker een centimeter. Dus het leek me het minste wat ik kon doen om de rij-eigenschappen wat te verbeteren.
Ik vind uitlijnen eigenlijk precies een leuk werkje voor de amateur, je krijgt direct feedback van het stuur. Zolang het stuur recht staat, licht stuurt en de auto rechtdoor wil na een bocht is het prima wat mij betreft. De laatste milimeter zal ik wel niet halen.
Maar ik vroeg me af waarom het rechterwiel anders stond dan het linkerwiel, wat ik ook zie op foto's van allerlei geopende motorkappen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

