15 July 2014, 20:03
Dat lipje had ik gewoon nog iets groter laten zitten omdat ik wist dat daar een extra gat zou vallen, maar bleek dus nog te klein waardoor ik er later alsnog een plaatje bij in heb gezet. Is daar onder de motorkap dus helemaal plaat tegen plaat en dan inderdaad over de hele lengte aflassen.
Bij het raam is inderdaad tricky. Er zit een flapje aan het reparatieplaatwerk wat wel redelijk aansluit.
Nog een paar plaatjes.
Pasvorm was niet perfect. Hem hem iets moeten uitkloppen om de juiste lengte te krijgen.
En zo werd het uiteindelijk
In die laatste closeup zie je dat het niet perfect zit. Het randje/boogje van boven had moeten uitlijnen met de binnenkant van het binnenscherm. Maar ja, het blijft hobby-en he.
Mooi dat de plaatjes je helpen, graag gedaan.
Bij het raam is inderdaad tricky. Er zit een flapje aan het reparatieplaatwerk wat wel redelijk aansluit.
Nog een paar plaatjes.
Pasvorm was niet perfect. Hem hem iets moeten uitkloppen om de juiste lengte te krijgen.
En zo werd het uiteindelijk
In die laatste closeup zie je dat het niet perfect zit. Het randje/boogje van boven had moeten uitlijnen met de binnenkant van het binnenscherm. Maar ja, het blijft hobby-en he.
Mooi dat de plaatjes je helpen, graag gedaan.
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl