Ik heb op alles stroom, het relais is goed en verder gaat alleen de Startmotor rond.
Heb alles al 3x los gehaald, doorgemeten, opnieuw gesoldeerd, kabelboom compleet doorgemeten, andere computers geprobeerd, alles.
Ik heb gewoon de hoop verloren met LH2.4, kan ik wel weer een 940 kopen en met die kabelboom gaan knippen/plakken, maar dat levert waarschijnlijk weer een hele hoop ergernis op. Ik heb zon kabelboom gezien van een 940, maar daar begin ik echt niet aan.
BS-AutoTune heeft tot nu toe keurig op mijn mails beantwoord en ook nog snel, hij kent de redblocks en ik heb eigenlijk in mijn hoofd de stap maar een motor management systeem al gezet. Ik ben gewoon niet geschikt om 100en uren in 1 en het zelfde probleem te stoppen..
En het feit is gewoon dat LH2.4 leuk is, maar dat niemand er 100% bekwaam in is, elk topic op Turbobricks loopt dood als het over LH2.4 gaat. Want iedereen stapt daar over op MegaSquirt of gooit er een V8 in.
Heb alles al 3x los gehaald, doorgemeten, opnieuw gesoldeerd, kabelboom compleet doorgemeten, andere computers geprobeerd, alles.
Ik heb gewoon de hoop verloren met LH2.4, kan ik wel weer een 940 kopen en met die kabelboom gaan knippen/plakken, maar dat levert waarschijnlijk weer een hele hoop ergernis op. Ik heb zon kabelboom gezien van een 940, maar daar begin ik echt niet aan.
BS-AutoTune heeft tot nu toe keurig op mijn mails beantwoord en ook nog snel, hij kent de redblocks en ik heb eigenlijk in mijn hoofd de stap maar een motor management systeem al gezet. Ik ben gewoon niet geschikt om 100en uren in 1 en het zelfde probleem te stoppen..
En het feit is gewoon dat LH2.4 leuk is, maar dat niemand er 100% bekwaam in is, elk topic op Turbobricks loopt dood als het over LH2.4 gaat. Want iedereen stapt daar over op MegaSquirt of gooit er een V8 in.
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo