7 May 2015, 09:47
Ik heb contact met BS-autotune, en hij raadt aan om zelf de kabelboom te maken aan de hand van een basisboom die bij dat pakket in zit(van mijn post).
De reden dat we dit beter zien zitten dan LH2.4 is omdat er met dit systeem professionele support is. Er is niks vervelender dan blijven moeten vragen omdat je zelf het niet meer snapt.
Daarbij komend heb ik ook contact gehad met Elbert bos, en hij raadt ten zeerste aan om toch een digitaal signaal van de achteras te nemen. Aangezien lh2.4 dat niet nodig heeft, maar wel erg lekker vind.
Het plan is, om het MM-systeem te kopen en direct een paar uurtjes "les" mee te pakken. Zodat we weten welke sensoren we nodig hebben etc (we moeten bijvoorbeeld naar high impedance injectoren). Dan gaan we zelf alles aansluiten en klaar maken om de auto te starten. Dan de hele auto mee naar BS-autotune zodat hij de basismap kan instellen en de autostarten. Tuurlijk doen we dan zelf ook een cursus "tuinen" zodat we het systeem begrijpen en in de toekomst kunnen aanpassen als we andere dingen gaan doen met het blok. (Grote turbo, anti-lag etc)
De reden dat we dit beter zien zitten dan LH2.4 is omdat er met dit systeem professionele support is. Er is niks vervelender dan blijven moeten vragen omdat je zelf het niet meer snapt.
Daarbij komend heb ik ook contact gehad met Elbert bos, en hij raadt ten zeerste aan om toch een digitaal signaal van de achteras te nemen. Aangezien lh2.4 dat niet nodig heeft, maar wel erg lekker vind.
Het plan is, om het MM-systeem te kopen en direct een paar uurtjes "les" mee te pakken. Zodat we weten welke sensoren we nodig hebben etc (we moeten bijvoorbeeld naar high impedance injectoren). Dan gaan we zelf alles aansluiten en klaar maken om de auto te starten. Dan de hele auto mee naar BS-autotune zodat hij de basismap kan instellen en de autostarten. Tuurlijk doen we dan zelf ook een cursus "tuinen" zodat we het systeem begrijpen en in de toekomst kunnen aanpassen als we andere dingen gaan doen met het blok. (Grote turbo, anti-lag etc)
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo