10 July 2014, 14:59
Binnenscherm is inderdaad als reparatieplaatwerk te koop, bijv. http://www.volvo-parts.nl/binnenscherm-r.html
Reparatie is nog relatief tricky omdat je zit met de uitlijning van het voorscherm met je front, motorkap en deur.
Moet qua boutgaten en hoogte helemaal goed zijn. Als het binnenscherm er eenmaal inzit kun je niet veel meer corrigeren.
Ik heb net het linker binnenscherm en A-paneel van mijn 123GT vervangen daar was ik ook niet zo blij met de vorige "restaurateur" die eveneens erg handig was met kit.
[ATTACH=CONFIG]3220[/ATTACH]
En dat was dus voor het maskeren van dit:
[ATTACH=CONFIG]3221[/ATTACH]
Wat begon als een klein gaatje eindigde dus in het volledig vervangen.
Bij jou ziet het er op het eerste gezicht beter uit, maar gezien de andere kunsten van een vorige "opknapper" aan je auto ben ik nog wel benieuwd wat jij tegen gaat komen.
Mooi dat je hem helemaal aanpakt trouwens! Succes.
Reparatie is nog relatief tricky omdat je zit met de uitlijning van het voorscherm met je front, motorkap en deur.
Moet qua boutgaten en hoogte helemaal goed zijn. Als het binnenscherm er eenmaal inzit kun je niet veel meer corrigeren.
Ik heb net het linker binnenscherm en A-paneel van mijn 123GT vervangen daar was ik ook niet zo blij met de vorige "restaurateur" die eveneens erg handig was met kit.
[ATTACH=CONFIG]3220[/ATTACH]
En dat was dus voor het maskeren van dit:
[ATTACH=CONFIG]3221[/ATTACH]
Wat begon als een klein gaatje eindigde dus in het volledig vervangen.
Bij jou ziet het er op het eerste gezicht beter uit, maar gezien de andere kunsten van een vorige "opknapper" aan je auto ben ik nog wel benieuwd wat jij tegen gaat komen.
Mooi dat je hem helemaal aanpakt trouwens! Succes.
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl