7 July 2014, 21:54
Pieter,
Je kunt wel eens de pech hebben dat het diff ergens rond de 3,31:1 overbrenging heb. Volgens mij is de AW70 regelmatic toegepast op een achteras 3,73:1 en daarmee is de uitlezing met mijn R0,605 klokkenspel bijna perfect.
Naast de achteras heb je zoals Marc opmerkt dus alleen nog een speelmogelijkheid in het tellerhuis. Maar volgens mij moet dat op te lossen zijn met een snelheidsmeter uit een 240.
in zuid-afrika heeft er zelfs een 3,23:1 bestaan!!
http://www.164club.se/techdata.html#Rear axle
Ik hoor tzt wel wat het is geworden...
Je kunt wel eens de pech hebben dat het diff ergens rond de 3,31:1 overbrenging heb. Volgens mij is de AW70 regelmatic toegepast op een achteras 3,73:1 en daarmee is de uitlezing met mijn R0,605 klokkenspel bijna perfect.
Naast de achteras heb je zoals Marc opmerkt dus alleen nog een speelmogelijkheid in het tellerhuis. Maar volgens mij moet dat op te lossen zijn met een snelheidsmeter uit een 240.
in zuid-afrika heeft er zelfs een 3,23:1 bestaan!!
http://www.164club.se/techdata.html#Rear axle
Ik hoor tzt wel wat het is geworden...
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

